Odlične vijesti stižu u godini kada Međimurje nosi titulu Europske regije sporta čiji je ambasador Filip Ude. Naš srebrni olimpijac iz Pekinga 2008. pokazuje da i dalje pripada svjetskom vrhu. U Cottbusu je u svom 63. finalu na Svjetskom kupu u karijeri osvojio 17. medalju, a ovo mu je ukupno 4. zlato. Od njegovog posljednjeg zlata na Svjetskom kupu prošlo je osam godina. Na vrhu postolja do sada je bio u Moskvi i Mariboru 2006. godine, ali na tlu, te 2014. u Osijeku na konju s hvataljkama.
“Sretan sam. Druga pobjeda u karijeri na konju s hvataljkama. Nakon skoro 30 godina karijere! Napravio sam najbolju vježbu u finalu. Nisam išao cijelu svoju vježbu, iako sam je pojačao u odnosu na kvalifikacije i bilo je dosta za zlato.”, rekao je Filip nakon pobjede. U Cottbusu je slavio s ocjenom 14.366, srebrni je bio Ukrajinac Ilja Kovtun (14.166), a brončani Amerikanac Brody Malone (14.133).
Kako bismo Vam pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na te tehnologije omogućit će nam obradu podataka. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcijski (Obavezni)
Uvijek aktivni
Kolačići za pristup koji su neophodni u svrhu korištenja određene usluge koja zahtijeva ulogu pretplatnika te korisnika ili kolačići u svrhu obavljanja prijenosa osnovne komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
Postavke
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Kolačići koji se koriste isključivo u anonimne statističke svrhe. Informacije dohvaćene u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju, osim u slučaju sudskog poziva, dobrovoljnog davanja od strane vašeg pružatelja internetskih usluga ili zakonskih donesenih poziva treće strane.
Marketinški
Kolačići potrebni za stvaranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika po web-mjestu ili na nekoliko web-mjesta u slične marketinške svrhe.