Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja ispunjava sve natječajne uvjete i sadrži najviši iznos zakupnine.
Ponuda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. Ime i prezime, OIB, te adresa ponuditelja (ako je fizička osoba), odnosno tvrtka, OIB, i sjedište ponuditelja (ako je pravna osoba);
2. Ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, s time da iznos ne može biti niži od početne;
3. Opis djelatnosti koju bi natjecatelj obavljao u poslovnom prostoru;
4. Vrijeme trajanja zakupa, s time da rok ne može biti dulji od 7 mjeseci od dana primopredaje poslovnog prostora;
5. Broj računa ponuditelja sa svim potrebnim podacima, te naziv banke na koji se uplaćena jamčevina vraća.
Osim prethodno navedenih elemenata, ponuda mora sadržavati sljedeću dokumentaciju:
1. Presliku osobne iskaznice ili putovnice, odnosno preslika rješenja o upisu u sudski, obrtni ili drugi odgovarajući registar;
2. Potvrdu porezne uprave kojom se dokazuje da je natjecatelj ispunio obvezu plaćanja svih poreznih obveza, u izvorniku ne stariju od 30 dana;
3. Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine;
4. Ako se ponuditelj poziva na pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora - dokaz da osoba iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji koja ima pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, u izvorniku;
5. Pisanu izjavu ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta zakupa određenih ovim natječajem i Odlukom o načinu i uvjetima davanja u zakup poslovnog prostora (Službeni glasnik Međimurske županije br. 3/2010), uključujući i pristanak ponuditelja na usklađenje zakupnine u slučaju promjene srednjeg tečaja HNB tečaja za 2 ili više postotna poena u odnosu na tečaj za € koji je važio u vrijeme zaključenja ugovora.
Ponuda i natječajna dokumentacija mora biti dostavljena u izvorniku ili u ovjerenoj preslici (kada je to izričito navedeno), te mora biti vlastoručno potpisana od strane ovlaštene osobe i ovjerena službenim pečatom ponuditelja.
Ponuda za natječaj podnosi se u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Za javni natječaj – zakup poslovne zgrade u Čakovcu, ne otvaraj“ na adresu: Međimurska županija, 40 000 Čakovec, Ruđera Boškovića 2.
Rok u kojem zainteresirani ponuditelji mogu dostaviti ponudu jest 12.10.2011. godine, bez obzira na način dostave.
Otvaranje i razmatranje u roku zaprimljenih ponuda biti će 13.10.2011. godine u 10 sati u zgradi Međimurske županije, soba br. 60. (mala vijećnica), sukladno odredbama članka 12.-21. Odluke o načinu i uvjetima davanja u zakup poslovnog prostora.
Zakašnjele i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Natjecateljima koji su položili jamčevinu, a čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana od dostave Odluke o prihvatu najpovoljnije ponude bez prava na kamatu. Jamčevina se vraća ponuditeljima i u slučaju da se javni natječaj poništi. Položena jamčevina ponuditelja čija će ponuda biti prihvaćena uračunava se u zakupninu.
Ako ponuditelj, čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija, odustane nakon donošenja Odluke o prihvatu, odustane od natječaja ili sklapanja ugovora o zakupu bez obzira na razlog, gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine, a poslovni prostor će se ponuditi prvom idućem ponuditelju s najpovoljnijom ponudom.
O rezultatima izbora svi natjecatelji će biti obaviješteni pisanim putem na adresu koju navedu u ponudi najkasnije u roku od 8 dana od donošenja Odluke o prihvatu najpovoljnije ponude. Odabrani ponuditelj dužan je potpisati ugovor o zakupu i preuzeti poslovnu zgradu u roku od 8 dana od dana kada je pismeno obaviješten da je njegova ponuda prihvaćena kao najpovoljnija. U protivnom, smatrat će se da je odustao od zakupa.
Ugovor o zakupu zaključuje kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, a trošak solemnizacije snosi zakupnik.
Međimurska županija pridržava pravo u svakom trenutku poništiti natječaj bez obrazloženja.
Sve informacije u vezi predmetnog natječaja mogu se dobiti svakog radnog dana u Upravnom odjelu za poslove Skupštine i opće poslove Međimurske županije (Doris Srnec 040/374-005 i Vjeran Vrbanec 040/374-004), odnosno putem elektroničke pošte info@medjimurska-zupanija.hr. Pregled zgrade može se obaviti svakog radnog dana, uz prethodnu najavu na navedene brojeve telefona.
KLASA:406-01/11-02/10
URBROJ: 2109/1-01-11-04
Čakovec, 30.09.2011.
Međimurska županija