U cilju zaštite prava potrošača Europska unija i njezine članice, među kojima i Republika Hrvatska, donose različite mjere i zakone koji su usmjereni na jačanje uloge i zaštite prava potrošača.
Hrvatski sabor donio je Zakon o zaštiti potrošača (NN 19//22.) i Nacionalni program zaštite potrošača za razdoblje od 2021. do 2024. godine (NN 29/21.) u čijoj su provedbi dužne sudjelovati i jedinice regionalne i lokalne samouprave.
Na području Međimurske županije aktivno djeluju dvije udruge za zaštitu potrošača i od nedavno 1 savez udruga za zaštitu potrošača:
Udruga za zaštitu potrošača „Međimurski potrošač“
Aleksandra Schulteissa 19, Čakovec
udruga@medjimurski-potrosac.hr
040/396-393
Radno vrijeme:
Čakovec (A. Schulteissa 19) srijeda 9-12 h
Prelog (Glavna 51) utorkom 9-11 h
Mursko Središće (Glavna 10) utorkom 17-19 h i četvrtkom 9-11 h
Trg svetog Marka 2, Selnica
consumers@dpm.hr
savjeti@savjetovaliste.info
Radno vrijeme: petak 18,00-20,00 sati
te svaka prva subota u mjesecu 9,00 – 11,00 sati
BESPLATAN INFO BROJ 0800/42 00
9,00-13,00 sati (svaki radni dan)
15,00 – 18,00 sati (četvrtkom)
te u vrijeme rada info centra
Razvojna organizacija zaštite potrošača
(hrvatski savez udruga za zaštitu potrošača)
Trg svetoga Marka 2, Selnica
rozp@rozp.hr
Portal Trošilica Info
Međimurska županija kontinuirano podupire rad navedenih udruga kroz financiranje projekata iz područja zaštite potrošača.
Dodatne informacije o zaštiti potrošača građani mogu dobiti na Središnjem portalu za potrošače.