Pred završetkom su izrade studije utjecaja na okoliš za brzu cestu Čakovec – Varaždin, odnosno južnu zaobilaznicu Nedelišća i Pušćina, sjeveroistočnu zaobilaznicu Čakovca te za sjevernu zaobilaznicu Preloga. Ukoliko sve bude išlo prema planu, neka od ovih dionica mogla bi se početi graditi već krajem sljedeće godine. Također, u fazi razmatranja je i prijedlog da se počne s projektiranjem pruga Koprivnica – Kotoriba, a taj pravac bio bi dio ravničarske pruge Rijeka – Zagreb. Naglasci su to s posjeta ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića Međimurskoj županiji, koji je održan u utorak.
NA radnom sastanku održanom u prostorima Međimurske županije, ministru su predstavljeni naši projekti u obnovi i izgradnji prometne infrastrukture. Kao najvažnije župan Međimurske županije Ivan Perhoč istaknuo je gradnju zaobilaznica Nedelišća, Čakovca, Preloga, gradnju novog graničnog prijelaza u Murskom Središću, te spoja novog i starog graničnog prijelaza Goričan. Također, Međimurje je zainteresirano i za obnovu pruge od Kotoribe preko Čakovca i Varaždina do Zagreba. Naime, velik broj građana dnevno migrira prema hrvatskog glavnom gradu, a povećanjem brzine i nabavkom novih kompozicija povećalo bi se broj korisnika.
Ministar Hajdaš Dončić rekao je da su spomenute zaobilaznice u planu Hrvatskih cesta, te da bi do prosinca trebale biti završene studije za okoliš te idejno riješenje. Odmah se kreće u ishođenje građevinske dozvole te otkup zemljišta. Što se tiče gradnje novog prijelaza u Murskom Središću, u tijeku je dogovor oko dodirnih točaka između Slovenije i Hrvatske, što je preduvjet planiranja i projektiranja nove prometnice. Što se tiče spojne ceste novog i starog graničnog prijelaza u Goričanu, to je u resoru Hrvatskih autocesta, koje bi trebale izraditi projektnu dokumentaciju i osigurati financijska sredstva.
Što se tiče željezničkog prometa, ministar je rekao da je ovo područje tradicionalno orijentirano prema pruzi, te da činjenica da kroz Čakovec prema Zagrebu voze i nove kompozicije vlakova, govore da Hrvatske željeznice na ovaj pravac računaju. No, zbog nedostatka novca prvo će se krenuti u modernizaciju pruga za teretnu promet. Prioritetni državni pravac je Rijeka – mađarska granica koju bi prema planovima, umjesto u Botovu prelazila u Kotoribi. Naime, gradnja spojne pruge između Koprivnice i Kotoribe omogućila bi brži prolaz vlakova jer ne bi bilo potrebno mijenjati sistem vuče. Također, ovime bi se omogućila kružna linija Čakovec – Varaždin – Korpivnica – Čakovec, što bi omogućilo jednostavniji prigradski prijevoz.
Pred završetkom su izrade studije utjecaja na okoliš za brzu cestu Čakovec – Varaždin, odnosno južnu zaobilaznicu Nedelišća i Pušćina, sjeveroistočnu zaobilaznicu Čakovca te za sjevernu zaobilaznicu Preloga. Ukoliko sve bude išlo prema planu, neka od ovih dionica mogla bi se početi graditi već krajem sljedeće godine. Također, u fazi razmatranja je i prijedlog da se počne s projektiranjem pruga Koprivnica – Kotoriba, a taj pravac bio bi dio ravničarske pruge Rijeka – Zagreb. Naglasci su to s posjeta ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića Međimurskoj županiji, koji je održan u utorak.