Google tražilica čini neizostavni dio naših života, u kojoj mjeri, dovoljno govori činjenica da Google više nije samo brend, iz naziva brenda izveden je glagol službeno uvršten u riječnik. Prema dostupnim podacima Google zaprimi 40 000 upita svake sekunde, što čini 3,5 milijardi upita svakog dana!

Želiš li naučiti kako funkcionira Google Ads – platforma pomoću koje možeš kreirati jednostavne i učinkovite oglase? Učiniti svoj proizvod vidljivim velikom broju potencijalnih kupaca? Prijavi se na radionicu

GOOGLE ADS – KREIRANJE, OPTIMIZACIJA I EVALUACIJA REZULTATA

Koja će se održati u utorak, 30. ožujka 2021. godine, od 9 do 14 sati
u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec.

Radionica će biti podijeljena na teorijski i praktični dio. Teorijski dio obuhvaća opće znanje o google oglašavanju, vrstama oglašavanja, o tome što je branding, a što prodajno oglašavanje. Sudionici će u teorijskom dijelu naučiti i kako pisati oglase te upoznati dobre i loše  primjere oglašavanja.

U praktičnom dijelu radionice sudionici će upoznati Google Ads sučelje i naučiti kako izraditi jednostavnu kampanju za pretraživačku mrežu. U tom dijelu predavači će sa sudionicima proći otvaranje Google Ads računa, pregled sučelja i unos budžeta, izradu same kampanje, postavljanje targeta (ciljanja) kampanje, unos ključnih riječi, izradu oglasa i sve što je potrebno znati za korištenje Google Ads-a.

Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća.

Zbog epidemiološke situacije broj sudionika ograničen je na 12. 


PROGRAM RADIONICE

PRIJAVE:

GOOGLE ADS RADIONICA – KREIRANJE, OPTIMIZACIJA I EVALUACIJA REZULTATA