Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 17. prosinca 2019. godine natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.

Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja su: stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna i privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.

Dozvoljeni troškovi unutar mjere Promidžba su:
• objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
• ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
• ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
• ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te
• administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnikaRazina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore (de minimis potpora). Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250.000 EUR.

Rok za podnošenje prijava je do 14. veljače 2019. godine, a natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.