Nakon vrlo dobro prihvaćene edukacije Financije i računovodstvo za trgovačka društva – od pokretanja pothvata do redovnog poslovanja, svi zainteresirani, a posebno obrtnici ponovno imaju priliku dobiti znanje i savjete iskusne stručnjakinje u području financija i računovodstva, na edukaciji
koja će se održati
u četvrtak, 29. 11. 2018. godine, u 9,00 sati,
u TEHNOLOŠKO-INOVACIJSKOM CENTRU MEĐIMURJE,
Bana Josipa Jelačića 22/b, Čakovec (prostor bivše vojarne)
Edukaciju će voditi Ana Janežić, savjetnica za područje financija i knjigovodstva u STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci, s dugogodišnjim iskustvom u području financija i računovodstva.
PROGRAM RADIONICE:
Osnivanje obrta
U ovom dijelu će biti riječi o pojmu obrta, vrstama obrta koje je moguće osnovati te osnovnim preduvjetima koje je potrebno zadovoljiti kako bi pokrenuli poslovanje obrta. Ukratko će biti prikazane prednosti i nedostaci obrta u odnosu na d.o.o. i j.d.o.o.
Fiskalizacija
Ovaj će dio obuhvatiti sva ključna znanja o fiskalizaciji.
Paušalni obrt
U posljednje vrijeme pojačan je interes obrtnika za ulazak u sustav paušalnog oporezivanja. Da li je moguće samostalno voditi knjige kod paušalnog obrta? To je pitanje na koje ćemo odgovoriti u ovom djelu na način da ćemo obraditi poslovne knjige i evidencije koje su paušalisti dužni voditi.
Redovni obrt
Ovaj dio bit će usmjeren na poslovanje redovnog obrta – obveznika vođenja poslovnih knjiga primitaka i izdataka. Koje su to knjige koje je potrebno voditi? Jedna od evidencija koja se traži od obrtnika je i popis dugotrajne imovine te ćemo se osvrnuti na nabavu osnovnih sredstava kod obrtnika te razliku u njihovoj evidenciji u odnosu na druge poslovne izdatke. Bit će govora i o obračunu plaća kao često najvećem izdatku u poslovanju obrta.
PDV sustav
Predavačica će pojasniti što je to PDV i kako funkcionira, treba li se odlučiti za ulazak u sustav PDV-a ili poslovati kao mali porezni obveznik te kada je potrebno izvršiti registraciju za potrebe PDV-a, odnosno zatražiti dodjelu PDV broja?
Poslovne knjige obrtnika
Koje poslovne knjige obrtnici moraju voditi i kako?
Prijava poreza na dohodak kod obrtnika
Na kraju edukacije bit će riječi o godišnjoj prijavi poreza na dohodak koju su obrtnici dužni predati na kraju poslovne godine, kao i pojašnjenje mogućnosti prijelaza u sustav oporezivanja porezom na dobit.
Edukacija će trajati od 9 do 15 sati, a u vremenu od 15 do 16 sati sudionici će se moći konzultirati s predavačicom te dobiti odgovore na pitanja koja su imali tijekom edukacije. Predviđene su i dvije pauze po 10 minuta i jedna pauza od 20 minuta za okrjepu sudionika.
Predavač:
Ana Janežić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a nakon toga radila je kao računovođa u privatnom sektoru i time stekla dugogodišnje iskustvo iz područja financija i knjigovodstva. Tijekom godina se kontinuirano usavršavala te je danas poslovna savjetnica za područje financija i knjigovodstva u STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci. Edukacije koje provodi ocijenjene su od strane polaznika kao jednostavne i lako razumljive, bazirane na primjerima iz prakse.
Sudjelovanje na edukacije je besplatno, potencijalni sudionici se prijavljuju ispred poduzeća do 28. studenog 2018. godine putem online prijave:
Edukacija je dio projekta TICM PPI 4.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj objave je isključiva odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.