U cilju zaštite prava potrošača Europska unija i njezine članice, među kojima i Republika Hrvatska, donose različite mjere i zakone koji su usmjereni na jačanje uloge i zaštite prava potrošača.
Hrvatski sabor donio je Zakon_o_zaštiti_potrošača_(NN_41/2014,_110/2015, 14/2019.) i Nacionalni_program_zaštite_potrošača_2017.-2020._(NN_20/2018) u čijoj su provedbi dužne sudjelovati i jedinice regionalne i lokalne samouprave.
Na području Međimurske županije aktivno djeluju dva društva za zaštitu potrošača koja su svakodnevno na raspolaganju za pitanja i probleme potrošača putem istaknutih kontakt podataka:
Društvo za zaštitu potrošača „MEĐIMURSKI POTROŠAČ“
Aleksandra Schulteissa 19, Čakovec
040/396-393; 099/534-54-92
udruga@medjimurski-potrosac.hr
Društvo potrošača Međimurja
Vukanovec 49 b
www.vukanovcar.hr; www.savjetovaliste.info; www.trosilica.info
Međimurski info centar potrošača
Radno vrijeme: petak 18,00-20,00 sati
te svaka prva subota u mjesecu 9,00 – 11,00 sati
BESPLATAN INFO BROJ 0800/42 00
9,00-13,00 sati (svaki radni dan)
15,00 – 18,00 sati (četvrtkom)
te u vrijeme rada info centra
Međimurska županija kontinuirano podupire rad navedenih udruga kroz financiranje projekata iz područja zaštite potrošača.
Dodatne informacije o zaštiti potrošača građani mogu dobiti na web stranici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/.