„Meni je danas zadovoljstvo biti župan Međimurske županije, ne samo zbog uspjeha tvrtke Kermek, već i zbog probijanja jedne međimurske tvrtke u iznimno konkurentno okruženje. Najteže se dokazati u svom dvorištu, što je obitelj Kermek itekako učinila, no još je teže uspjeti negdje drugdje, i zato im želim puno sreće i poslovnog uspjeha“, izjavio je međimurski župan Matija Posavec na otvorenju novog prodajnog centra tvrtke „Kermek“. Naime, ovo je poznato međimursko poduzeće proširilo svoje poslovanje na grad Zagreb čime su stvoreni preduvjeti za daljnji rast i razvoj, te na preko 1000m2 izložila široki asortiman podova, u kojem će prevladavati proizvodi relevantnih hrvatskih proizvođača.
„To je prije svega jedan veliki izazov i zato treba čestitati svakom poduzetniku koji se odluči napraviti ovakav iskorak u vremenima koja nisu nimalo laka“, rekao je Posavec te naglasio kako svaka javna uprava mora biti servis poduzetnicima koji im olakšava cijeli proces. Na samom otvorenju okupio se velik broj ljudi, a među njima i predstavnica Ministarstva poljoprivrede Aida Kopljar, komercijalni direktor Hrvatskih šuma Zoran Pavlović te predsjednik drvnog klastera Marijan Kvakan. „Drvni sektor jedan je od najvažnijih u hrvatskom gospodarstvu, jer upravo on nosi 3,6% BDP-a Hrvatske, čini 10,4% izvoza, a zapošljava oko 53 000 ljudi“, objasnio je Kavran te istaknuo kako je parket jedan od naših najvažnijih drvnih proizvoda. „Na izvoznom tržištu Hrvatska zauzima 4. mjesto svjetske proizvodnje masivnog parketa i upravo zbog toga treba isticati njegovu važnost i kvalitetu“, zaključio je Kavran te nadodao kako bi i javna nabava u tom smislu morala biti više okrenuta prema razvijanju i trošenju domaćeg proizvoda.
Svim prisutnima obratio se i sam direktor poduzeća, Željko Kermek, koji je ovu prigodu iskoristio kako bi se zahvalio prije svega svim suradnicima i poslovnim partnerima, no najviše ocu Dragutinu koji je utkao put poduzeću, svojim sinovima Bojanu i Nikoli te naravno svojoj supruzi Rajki. Poduzeće “Kermek” djeluje na tržištu Republike Hrvatske još od 1994. godine, te je u tom razdoblju postalo jedno od najuspješnijih i najvećih u svojoj djelatnosti. Više od 40 godina tradicije, kao i brojni reprezentativni objekti diljem zemlje, garancija su njihove kvalitete i pouzdanosti. Osnovna je djelatnost poduzeća prodaja i ugradnja svih vrsta podova te izvođenje završnih radova u graditeljstvu.
Tijekom godina asortiman proizvoda proširen je na sve vrste PVC toplih podova, tapisona, tepiha i tepih staza, a poseban naglasak ostao je na parketu koji je dostupan u svim vrstama i dimenzijama. Na novoj lokaciji, Slavonska avenija 52G na zagrebačkom Žitnjaku, zaokružena je ponuda koja obuhvaća sve aktivnosti od dobave visokokvalitetnih materijala, njihove ugradnje te savjetovanja o najefikasnijim načinima održavanja podova. „Vjerujem da će ovaj poduzetnički poduhvat vrednovati Grad Zagreb, kao i država u cjelini, jer će se time otvoriti nova radna mjesta, zaposliti novi ljudi i nuditi hrvatski proizvodi, a samo na taj način naše gospodarstvo može napredovati“, zaključio je na kraju župan Posavec.