Menu
Europska regija sporta 2022.
|
Visit Međimurje

Pušipel na nacionalnu vinsku scenu

Datum objave: 9. srpnja 2013.
PUŠIPEL NA NACIONALNU VINSKU SCENU
Samo u četiri države na svijetu raste loza koja se u svakoj drugačije zove, ali daje isto vino. U Austriji je to mosler, u Sloveniji šipon, u Mađarskoj furmint, a u našoj zemlji moslavac. Četiristo godina stari dokumenti svjedoče da se ta sorta u Međimurju, puno prije novovjekog imena moslavac, zvala Pušipel. Vinari Međimurja, okupljeni u vinarsko - vinogradarskoj udruzi Hortus Croatiae, prije pet godina donijeli su odluku: PUŠIPEL usvajamo kao autohtoni vinski međimurski brand. Moslavac je zastupljen u proizvodnji vina gotovo kod svakog vinara na međimurskoj vinskoj cesti. Ima ih točno 39. Moslavac sade i brojni drugi vinari na sjeverozapadu Hrvatske, s velikim oscilacijama u kvaliteti. Suočeni s tom činjenicom članovi Hortusa donijeli su odluku kako će pod imenom i svima zajedničkom etiketom Pušipel iz Međimurja na nacionalnu vinsku scenu moći ići samo visoko kvalitetan proizvod. Jamstvo je osigurano strogom bodovnom skalom na svakogodišnjem ocjenjivanju koje se obavlja na Mesapu. Finale tog ocjenjivanja je proglašenje najboljeg Pušipela svake godine, ceremonijalno otvaranje prve boce na Vinskom balu festivala Urbanovo i sam festival Urbanovo koji upravo minulih godina postaje najefektniji i najraskošniji festivalsko-sajamski događaj u Međimurju. Pušipel je izuzetno vino, jedinstvenih karakteristika i doslovno osvježavajuća egzota među svim vinima koja se u Hrvatskoj danas proizvode. Kako ga najspretnije i najskuplje plasirati na zahtjevne restoranske, hotelske ili obiteljske stolove širom zemlje ili cijele EU? Odgovore na to izuzetno kompleksno pitanje ponudila je vrlo profesionalno odrađena marketinška radionica agencije Reci Da prije nekoliko dana u restoranu Terbotz. Ne samo odgovore već i veliki niz preporuka, marketinških savjeta i preciznih uputa koje traže hitno stvaranje preciznog programskog plana i neupitni savez Hortusa, vodstva Međimurske županije, gradova Međimurja i turističkih zajednica. Bez bezuvjetnog unisonog prihvaćanja i bezrezervnog favoriziranja Pušipela od svih zavičajnih snaga, Pušipel neće uspjeti osvojiti nepca svijeta koja napadaju tisuće i tisuće dobrih vina sa svih kontinenata.
TEKST: Ivan Goričanec
FOTO: Denis Perčić
PUIPEL_U_FOKUSU_2Samo u četiri države na svijetu raste loza koja se u svakoj drugačije zove, ali daje isto vino. U Austriji je to mosler, u Sloveniji šipon, u Mađarskoj furmint, a u našoj zemlji moslavac. Četiristo godina stari dokumenti svjedoče da se ta sorta u Međimurju, puno prije novovjekog imena moslavac, zvala Pušipel.
Vinari Međimurja, okupljeni u vinarsko - vinogradarskoj udruzi Hortus Croatiae, prije pet godina donijeli su odluku: PUŠIPEL usvajamo kao autohtoni vinski međimurski brand. Moslavac je zastupljen u proizvodnji vina gotovo kod svakog vinara na međimurskoj vinskoj cesti. Ima ih točno 39. Moslavac sade i brojni drugi vinari na sjeverozapadu Hrvatske, s velikim oscilacijama u kvaliteti. Suočeni s tom činjenicom članovi Hortusa donijeli su odluku kako će pod imenom i svima zajedničkom etiketom Pušipel iz Međimurja na nacionalnu vinsku scenu moći ići samo visoko kvalitetan proizvod. Jamstvo je osigurano strogom bodovnom skalom na svakogodišnjem ocjenjivanju koje se obavlja na Mesapu. Finale tog ocjenjivanja je proglašenje najboljeg Pušipela svake godine, ceremonijalno otvaranje prve boce na Vinskom balu festivala Urbanovo i sam festival Urbanovo koji upravo minulih godina postaje najefektniji i najraskošniji festivalsko-sajamski događaj u Međimurju.
Pušipel je izuzetno vino, jedinstvenih karakteristika i doslovno osvježavajuća egzota među svim vinima koja se u Hrvatskoj danas proizvode. Kako ga najspretnije i najskuplje plasirati na zahtjevne restoranske, hotelske ili obiteljske stolove širom zemlje ili cijele EU? Odgovore na to izuzetno kompleksno pitanje ponudila je vrlo profesionalno odrađena marketinška radionica agencije Reci Da prije nekoliko dana u restoranu Terbotz. Ne samo odgovore već i veliki niz preporuka, marketinških savjeta i preciznih uputa koje traže hitno stvaranje preciznog programskog plana i neupitni savez Hortusa, vodstva Međimurske županije, gradova Međimurja i turističkih zajednica. Bez bezuvjetnog unisonog prihvaćanja i bezrezervnog favoriziranja Pušipela od svih zavičajnih snaga, Pušipel neće uspjeti osvojiti nepca svijeta koja napadaju tisuće i tisuće dobrih vina sa svih kontinenata.
 
TEKST: Ivan Goričanec
FOTO: Denis Perči
ć
homecrossmenuchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content