Član organizacijskog odbora manifestacije i predsjednik Društva Hortus Croatiae Zdravko Dvanajščak naglasio je da je ovogodišnje Urbanovo uspjelo te da se na tim temeljima već danas počinje pripremati manifestacija za sljedeću godinu. 2012. velik dio posla bit će usmjeren prema marketingu i stvaranju prepoznatljivosti Urbanova u nacionalom okviru. Svi koji jednom dođu u Gornje Međimurje i probaju vina oduševljeni su i često se vraćaju, rekao je Dvanajščak. Prodornije marketinške aktivnosti taj broj ljudi sigurno će povećati.
Ivan Goričanec iz stvaraonice Krug predstavio je novi vizualni identitet sljedećeg Urbanova, naglasivši da je manifestacija nakon više od desetljeća na prekretnici. Međimurci znaju što je Urbanovo i na njega dolaze, no ostatak svijeta s njime se tek treba upoznati. Upravo zato Urbanovo je dobilo svoju interenetsku stranicu, www.urbanovo.hr na kojoj će uskoro biti objavljivane sve novosti i obavijesti vezane uz manifestaciju.
Konferencija za novinare bila je prilika i da se predstavi novi vizuelni identitet Urbanova.