U subotu, 15. lipnja 2019. sjever Hrvatske postao je bogatiji za još jednu oazu vodene zabave – Aquapark MartiLandia. Prvi kupači kao i brojni gosti i uzvanici bili su oduševljeni viđenim u novom aquaparku MartiLandia. Završetkom ove investicije, Terme su kroz godinu dana uspješnog poslovanja postale prepoznatljiv healthness resort, prvi takve vrste u Europi.

Svečanosti otvorenja nazočili su brojni gosti i uzvanici, među kojima i župan Međimurske županije Matija Posavec, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin Igor Nekić, načelnik Općine Sveti Martin na Muri Dražen Crnčec, voditelj Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula te direktorica prodaje i marketinga u LifeClass Termama Sveti Martin Nuša Korotaj.

Investicija od 2.5 milijuna kuna

LifeClass Terme Sveti Martin ove godine obogatile su ponudu novim i atraktivnim sadržajima. Uprava tvrtke kroz investiciju vrijednu više od 2.5 milijuna kuna s partnerima talijanskom tvrtkom New Dieresin Contract S.r.l., vodećom u Europi za dizajn, konstrukciju i instalaciju specijaliziranih proizvoda za vodene tobogane i bazene te hrvatskom tvrtkom HJ Projekt iz Murskog Središća preuređen je vodeni park. Tri nova velika tobogana, standardni otvoreni, adrenalinska kamikaza i lijevak kao i novo dječje vodeno igralište izgrađeni su u 45 dana kako bi velikim i malim kupačima omogućili nezaboravne ljetne doživljaje.

U životu i investicijama uvijek treba težiti nečem novom i drugačijem, čime su zajamčeni i dobri rezultati. Terme čine gotovo 2/3 ukupnog međimurskog turizma po broju gostiju i ostvarenih noćenja. Svako novo ulaganje jamči razvoj Termi čime direktno pridonosi i ukupnom razvoju međimurskog turizma.”, istaknuo je župan Matija Posavec.

Ova vrijedna investicija u Aquapark MartiLandia zorno svjedoči kontinuiranom ulaganju LifeClass Termi Sveti Martin u kvalitetu usluge i ponude kako bi zadržali poziciju najkvalitetnijeg termalnog resorta u RH.

Načelnik Crnčec kazao je da zahvaljuje Toplicama Sveti Martin na iznimnom trudu i ulaganjima što će generirati dobre rezultate i prihode. “Ako uspoređujemo s 2017. godinom, ove godine do današnjeg dana imamo 4 500 noćenja više. Na području Općine pojavila su se i tri nova privatna iznajmljivača, tako da ih sada ukupno imamo 27. Sve to garantira stabilnu i uspješnu turističku budućnost.”, naglasio je Dražen Crnčec.

Nove investicije pod novim vodstvom

Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin napomenuo je kako su LifeClass Terme Sveti Martin u posljednjih sedam mjeseci investirale više od 3.5 milijuna kuna u hotel, od čega je više od 2.5 milijuna kuna investirano u Aquapark MartiLandia. Sve realizirane investicije su pomno odabrane u svrhu povećanja kvalitete usluge što u konačnici dovodi do povećanja zadovoljstva gostiju i boljih rezultata. “Pozitivan trend u rezultatima LifeClass Termi Sveti Martin pokazuje nam da je smjer u kojem se poduzeće razvija ispravan te ćemo u budućnosti nastaviti investirati u kvalitetu, s ciljem veće konkurentnosti na turističkom tržištu.“ – istaknuo je direktor Nekić koji je funkciju čelnog čovjeka preuzeo u listopadu prošle godine.

Najkvalitetniji Aquapark na sjeveru Hrvatske

Aquapark Martilandia je ovom investicijom postao Aquapark s najbogatijom ponudom na sjeveru Hrvatske, ali i u čitavoj regiji koja u radijusu od 150 km uključuje područje Slovenije, Austrije i Mađarske. Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga ističe da je naziv Aquaparka MartiLandia nastao kao asocijacija na mjesto u kojem živi jelen Marti, maskota aquaparka budući da je netaknuta prirodi, u neposrednom okruženju Termi obitavalište razne divljači, a najviše jelena.

Ključ uspjeha je sinergija“, kazao je Rudi Grula voditelj TZ MŽ, „Možemo reći da su Toplice motor turizma Međimurja, uz puno malih kotačića koji pomažu tom uspjehu.“

Na krilima ESPA (European Spa Award) nagrade koju smo primili prošli mjesec za kategoriju Inovativni Spa koncept, strategija prodaje u budućem razdoblju će još jače fokusiranje na njemačko i austrijsko tržište te tržišta srednje i istočne Europe (Mađarska, Poljska, Češka, Slovačka). Također okrenut ćemo se prema novim tržištima kao što su primjerice Italija i Srbija. Kroz healthness strategiju prodaje promovirat ćemo i naglašavati učenje dr. Rudolfa Steinera te antropozofiju koji smo implementirali u naše proizvode i usluge.” – istaknula je Nuša Korotaj.