Prodaja rješenja predstavlja vodeći svjetski standard odnosno pristup prodaji inovacija i složenih proizvoda i usluga na zahtjevnim tržištima softwarea, projektantskih, savjetničkih ili financijskih usluga.

Kada prodajete inovacije za koje kupci ne znaju, ili su proizvodi tj. usluge „skupi“, teški za opisivanje, neopipljivi, vjerojatno je da uobičajeni prodajni postupci ne samo da ne daju rezultate već smanjuju uspjeh. Ukoliko želite saznati više o preduvjetima za stvaranje uspješnih inovacija te razvoju prodajnih i marketinških aktivnosti, prijavite se na seminar:

STVARANJE I PRODAJA USPJEŠNIH INOVACIJA

koji će se održati u četvrtak, 14. veljače 2019. godineod 9 do 15 sati,
u multimedijalnoj dvorani Tehnološko-inovacijskog centra Međimurja,
na adresi Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne).

Seminar organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji sa Znanstveno-tehnologijskim parkom u Rijeci STEP RI, a namijenjen je poduzetnicima početnicima, rukovoditeljima, vlasnicima, članovima uprava i zaposlenicima u poduzećima koje pružaju složene usluge ili su odgovorni za ugovaranje složenih“b2b“ poslova.

Sudjelovanje na seminaru je besplatno, a potencijalni sudionici se prijavljuju ispred poduzeća putem online prijave:

PRIJAVA


Primjenom „Prodaje rješenja“ skratit ćete dugotrajne kupoprodajne procese, povećati uspješnost prodaje, ali i uštedjeti vrijeme koje trošite na manje izgledne poslove. Objektivna analiza i selekcija kupaca omogućit će vam da projekte i ponude pišete samo za izgledne kupce s realnom procjenom vjerojatnosti uspjeha, priprema prezentacija bit će vam lakša, a pregovaranje i zaključivanje prodaje brže i učinkovitije.

Na razini poduzeća, „Prodaja rješenja“ pruža priliku za jednostavno i sustavno prenošenje znanja, iskustava i dobitnih postupaka između prodavača te edukaciju i „aktiviranje“ novih prodavača. Također, „Prodaja rješenja“ temeljni je prodajni pristup za upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) i „Customer-centric“ poslovanje.

SADRŽAJ:                                                                                                               

  • Osnove prodaje rješenja
  • Stvaranje mogućnosti kod kupaca koji još niti „ne traže“
  • Prodaja kupcima koji već kupuju, ali „drugdje“
  • Procjenjivanje, usmjeravanje i zaključivanje prodaje.

PREDAVAČ:

Boris Golob, mag. ing., direktor je STEP RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Kao poslovni savjetnik već više od 15 godina radi sa startup-ovima, etabliranim poduzećima i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Stručni je evaluator za EU EASME Horizont 2020 SME instrument program. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.


Aktivnost je dio projekta TICM PPI 4.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj objave je isključiva odgovornost Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje.