Menu
Europska regija sporta 2022.
|
Visit Međimurje

Europska škola socijalne pedijatrije „Dijete u gradu“

Datum objave: 19. svibnja 2016.

Europska škola socijalne pedijatrije pod nazivom „Dijete u gradu“ održat će se od 16.-18. lipnja 2016. godine u Zagrebu u organizaciji Međunarodnog društva za socijalnu pedijatriju (International Society for Social Pediatrics and Child Health), Europske mreže gradova prijatelja djece (European Network Child Friendly Cities), Središnjeg koordinacijskog odbora akcije „Gradovi – općine prijatelji djece“, Škole narodnog zdravlja „Andrija Štampar“ Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Centra za zdravlje djece.
Pokrovitelji ovogodišnje pete Škole su Grad Zagreb i Ured UNICEF-a u Hrvatskoj. Programski, škola otvara nove teme i širi nove koncepte skrbi o ranom rastu i razvoju djece s pozicije zdravlja djece, interdisciplinarnosti, uloge šire i lokalne zajednice u ostvarivanju prava djece iz Konvencije UN-a o pravima djeteta. Cilj je Škole da se povežu stručnjaci i organizacije koji provode akciju „gradovi – prijatelji djece“ i socijalnih pedijatri i zdravstvene organizacije kako bi se što snažnije istaknuo javnozdravstveni značaj ovih aktivnosti.
Ujedno, škola ima zadaću prikazati europske i hrvatske modele provedbe programa „gradovi – prijatelji djece“, što je bi moglo pobuditi interes upravo Vas županija. Ovogodišnjom Europskom školom socijalne pedijatrije Hrvatska se uključuje u europski i širi međunarodni prostor. Na konferenciji će govoriti brojni domaći i strani stručnjaci iz spomenutih područja, a očekuje se 60-tak sudionika iz europskih zemalja, susjednih zemalja te iz svijeta. Okupljanjem inozemnih predavača iz Španjolske, Francuske i ostalih zemalja, svim sudionicima želi se omogućiti prijenos europskih, ali i hrvatskih ideja i iskustava.
Sve informacije i on-line obrazac za prijavu možete pronaći na linku.

homecrossmenuchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content