Menu
Europska regija sporta 2022.
|
Visit Međimurje

Župan olimpijcima u OŠ Domašinec dodijelio medalje, oni njemu zahvalili na novom sportskom igralištu

Datum objave: 11. rujna 2015.

Važno je sudjelovati, ne pobijediti“ te „Brže, više, jače“, bile su glavne krilatice sportaša na novom igralištu u Osnovnoj školi Domašinec. Naime 250 učenika iz matične te dviju područnih škola, Dekanovca i Turčišća, odlučilo je na čelu s ravnateljicom Martinom Kivač i svim učiteljima održati 3. školske olimpijske igre, kojima su ujedno obilježili 10. rujna – Hrvatski olimpijski dan, ali i time službeno otvoriti svoje novo vanjsko igralište.
Odigravanjem utakmica, organiziranim sportskim igrama, zabavom kroz sport te snimanjem milenijske fotografije ŠOI, Školske olimpijske igre, odigrali su i egzibicijski meč graničara između učenika i učitelja, okupljeni u ekipama čiji su nazivi kreirani po imenima hrvatskih olimpijaca. Tako su najbolji nakon ukupnog zbroja u svih sedam pripremljenih disciplina ( skok u dalj s mjesta, štafetne igre s raznim pomagalima, ubacivanje lopte u koš, pucanje penala na mali gol, nogometni slalom i višeboj ), bili ekipa Sandra Perković kao zlatna, Janica Kostelić srebrna te brončana ekipa Lucija Zaninović. Proglašeni su i najbolji pojedinci nakon višeboja, to su Emilijan Sanjković, Sebastijan Drvoderić i Leonardo Kalanjoš.
Svim dobitnicima medalja čestitao je župan Međimurske županije Matija Posavec koji je u OŠ Domašinec stigao kako bi obišao novouređeno vanjsko igralište u krugu škole, čiju je adaptaciju financirala Međimurska županija.
Prema riječima učenika, njihove bijele majice kao simbol boja Olimpijskog dana dobro su se uklopile u novo položen asfalt sportskog igrališta s kojim su prezadovoljni, ali i činjenicom da ih je župan sve oslovio kao pobjednike i perspektivne sportaše koji danas sutra mogu biti naši budući olimpijci, kao Filip Ude.

homecrossmenuchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content