Ministarstvo poduzetništva i obrta poziva sve hrvatske poduzetnike da se prijave na nacionalni natječaj za sudjelovanje na TEDxBinnenhofu koja se odvija pod sloganom Made in Europe. Riječ je o inicijativi Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.

Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljati na godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (SME Assembly) 18.-20. studenoga 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a.  Hrvatski poduzetnici mogu se prijaviti putem prijavnog obrasca od sada pa sve do 14. rujna.

Što dobivaju poduzetnici?
TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?
Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?

  • ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
  • poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;
  • odnosi se na Europu;
  • razumljiva je za široku publiku;
  • inspirirajuća je i povezujuća;
  • ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
  • idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.
Pravila za predstavljanje:
  • Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
  • Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
  • Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.

Rok za prijavu na nacionalno natjecanje: 14. rujna 2015. godine. 

Prijaviti se možete putem online obrasca: http://bit.ly/1Mskv12

Više informacija pronađite ovdje.

Izvor: MINPO

Photo credit: TEDx Binnenhof Facebook page