U cilju zaštite prava potrošača Europska unija i njezine članice, među kojima i Republika Hrvatska, donose različite mjere i zakone koji su usmjereni na jačanje uloge i zaštite prava potrošača.

Hrvatski sabor donio je Zakon_o_zaštiti_potrošača_(NN_41/2014,_110/2015)  i Nacionalni_program_zaštite_potrošača_2017.-2020._(NN_20/2018) u čijoj su provedbi dužne sudjelovati i jedinice regionalne i lokalne samouprave.

Na području Međimurske županije aktivno djeluju dva društva za zaštitu potrošača koja su svakodnevno na raspolaganju za pitanja i probleme potrošača putem istaknutih kontakt podataka:

Društvo za zaštitu potrošača „MEĐIMURSKI POTROŠAČ“
Aleksandra Schulteissa 19, Čakovec
040/396-393; 099/534-54-92
udruga@medjimurski-potrosac.hr

 
Društvo za zaštitu potrošača „VUKANOVČAR“ 
Vukanovec 49 b
098/183-31-22
drustvo.vukanovcar@gmail.com

www.vukanovcar.hr

www.savjetovaliste.hr

 

Međimurska županija kontinuirano podupire rad navedenih udruga kroz financiranje projekata iz područja zaštite potrošača.

Informacije o zaštiti potrošača isto tako potrošači mogu zatražiti u Savjetovalištu  za potrošače sa sjedištem u Varaždinu, koje vodi udruga za zaštitu prava potrošača „Varaždinski potrošač“ te svojim djelokrugom obuhvaća 4 županije, a između ostalog i Međimursku županiju.

Savjetovanje se vrši telefonski putem jedinstvenog broja 072 414 414 ili putem telefona

udruge 042/211-110 te putem elektroničke pošte (potrosac.varazdin@gmail.com), centralnog

centralnog informacijskog sustava (https://prijava.mingo.hr) te u uredu radnim danom 10-14 sati.

Dodatne informacije o zaštiti potrošača građani mogu dobiti na web stranici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/ ili putem kontakata ostalih Savjetovališta  koje financira Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.