Euro-Unit osvojio The Bizz 2012. nagradu u nekoliko kategorija
Da u hrvatskom gospodarstvu nije sve crno kao i da malo može biti veliko govori najnoviji internacionalni uspjeh tvrtke Euro-Unit. U poslovnoj konkurenciji koja se zove „Svijet“ tvrtka Euro-Unit je dobitnik internacionalne nagrade „THE BIZZ“ koja tvrtku Euro-Unit ujedno uvodi u društvo 3000 najboljih i društveno najodgovornijih svjetskih kompanija udruženih u „ELITE MEMBER“ sa svim privilegijama ali i svim obvezama tog elitnog društva.
The Bizz je prestižna nagrada koju svake godine dodjeljuje svjetska organizacija Worldcob, a čija je glavna misija promoviranje najuspješnijih svjetskih kompanija i njihovog načina poslovanja. Uz promociju kompanija misija organizacije je: dodatna edukacija, razmjena stečenih znanja i vještina te stvaranje globalne mreže tvrtki čiji članovi vode svoje tvrtke u skladu sa društveno odgovornim poslovanjem. Komitet Worldcob organizacije je multinacionalno, neovisno tijelo, a imena članova komiteta se ne objavljuju kako bi se izbjegli i najmanji mogući utjecaji na njihovo mišljenje pri donošenju odluke. U svakoj od kategorija se nominira samo po jedan kandidat iz određene države, a za dobivanje nagrade „The Bizz“ potrebno je sakupiti minimalno 90 od maksimalnih 100 bodova u kategoriji.
Tvrtka Euro-Unit svojom je kreativnošću, sistemom vodstva, kvalitetom proizvoda i usluga, društveno odgovornim načinom poslovanja te općim poslovnim rezultatima ispunila sve potrebne kriterije u svih šest kategorija ocjenjivanja.
Osim The Bizz nagrade tvrtka Euro-Unit je i dobitnik Worldcob CSR-2011.1 certifikata zbog posebne uspješnosti u segmentu društveno odgovornog načina poslovanja. Navedeni certifikat samo potvrđuje opravdanost nagrada za društveno odgovorno poslovanje koje je tvrtka do sada primila na nacionalnoj razini. Tvrtka je dobitnik nagrada INDEKS DOP-a i ZLATNI INDEKS u više navrata i više kategorija.
Značaj ove nagrade u toliko je veći što dobivanjem nagrade „The Bizz“ tvrtka Euro-Unit ulazi u klub Business Club Wordcob (BCW). Naime, ulaskom u BCW ulazi se u bazu podataka u kojoj članovi kluba razmjenjuju informacije o svojim djelatnostima, pomažu jedni drugima u upoznavanju lokalnih tržišta i njihovih specifičnosti te daju informacije o trenutačnoj potražnji i ponudi roba i usluga članova kluba, a što znači ulazak o svjetsku bazu poslovnih prilika i mogućnosti.
euro_unit_biz
Da u hrvatskom gospodarstvu nije sve crno kao i da malo može biti veliko govori najnoviji internacionalni uspjeh tvrtke Euro-Unit. U poslovnoj konkurenciji koja se zove „Svijet“ tvrtka Euro-Unit je dobitnik internacionalne nagrade „THE BIZZ“ koja tvrtku Euro-Unit ujedno uvodi u društvo 3000 najboljih i društveno najodgovornijih svjetskih kompanija udruženih u „ELITE MEMBER“ sa svim privilegijama ali i svim obvezama tog elitnog društva.

The Bizz je prestižna nagrada koju svake godine dodjeljuje svjetska organizacija Worldcob, a čija je glavna misija promoviranje najuspješnijih svjetskih kompanija i njihovog načina poslovanja. Uz promociju kompanija misija organizacije je: dodatna edukacija, razmjena stečenih znanja i vještina te stvaranje globalne mreže tvrtki čiji članovi vode svoje tvrtke u skladu sa društveno odgovornim poslovanjem. Komitet Worldcob organizacije je multinacionalno, neovisno tijelo, a imena članova komiteta se ne objavljuju kako bi se izbjegli i najmanji mogući utjecaji na njihovo mišljenje pri donošenju odluke. 

U svakoj od kategorija se nominira samo po jedan kandidat iz određene države, a za dobivanje nagrade „The Bizz“ potrebno je sakupiti minimalno 90 od maksimalnih 100 bodova u kategoriji.Tvrtka Euro-Unit svojom je kreativnošću, sistemom vodstva, kvalitetom proizvoda i usluga, društveno odgovornim načinom poslovanja te općim poslovnim rezultatima ispunila sve potrebne kriterije u svih šest kategorija ocjenjivanja.Osim The Bizz nagrade tvrtka Euro-Unit je i dobitnik Worldcob CSR-2011.1 certifikata zbog posebne uspješnosti u segmentu društveno odgovornog načina poslovanja. Navedeni certifikat samo potvrđuje opravdanost nagrada za društveno odgovorno poslovanje koje je tvrtka do sada primila na nacionalnoj razini. 

Tvrtka je dobitnik nagrada INDEKS DOP-a i ZLATNI INDEKS u više navrata i više kategorija.Značaj ove nagrade u toliko je veći što dobivanjem nagrade „The Bizz“ tvrtka Euro-Unit ulazi u klub Business Club Wordcob (BCW). Naime, ulaskom u BCW ulazi se u bazu podataka u kojoj članovi kluba razmjenjuju informacije o svojim djelatnostima, pomažu jedni drugima u upoznavanju lokalnih tržišta i njihovih specifičnosti te daju informacije o trenutačnoj potražnji i ponudi roba i usluga članova kluba, a što znači ulazak o svjetsku bazu poslovnih prilika i mogućnosti.